Confruntarea trecutului

Alicia simţi adânc în inimă dispreţul lui.

– Ce vrei de la mine?
– Ce vreau de la tine…, încetând să o mai privească. Îşi scoase o ţigară şi o privi din nou. Să îi admire ochii stinşi de frică îl excita. Ce crezi tu că aş vrea eu? întrebă cu sarcasm.
Încerca să ignore întrebarea deoarece răspunsul o îngrozea. Se simţea insignifiantă lângă el.
– Am încercat să îţi explic atunci, spuse cu lacrimi în ochi. Am încercat să îţi cer iertare, dar nu ai vrut.
– Ce uşor! Mă nenoroceşti şi apoi vrei să îţi ceri scuze. Uită-te bine la mine, îi porunci cu dispreţ. Crezi că am venit până aici ca să îţi cer explicaţii? Ea negă din cap. Totuşi, putem încerca ceva, se rezemă de spătarul scaunului, trăgând din ţigară. Eu distrug tot ce eşti acum şi tot ce ai şi după aceea îţi explic şi îţi cer şi iertare. Aşa poţi verifica cât de mult îmi doresc eu, în acest moment, explicaţiile şi scuzele tale.
Alicia înghiţi în sec. Văzând în ochii lui o ameninţare reală, i se făcu pielea de găină. Speriată, se ridică pentru a fugi.
– Unde crezi că pleci? o prinse de încheietura mâinii.
– Nu vreau să te mai ascult, îşi smucea mâna pentru a se desprinde de el.
– Îmi pare rău, dar va trebui să o faci, ameninţă. Eu am pierdut trei ani din viaţă, căutându-te. Nu se întâmplă nimic dacă iroseşti şi tu trei minute să mă asculţi. Eşti datoare, strânse mai tare.
– Mă doare, spuse Alicia.
– Stai jos şi îţi dau drumul. Am avut destul timp să mă gândesc, recunoscu, eliberându-i mâna. Am reuşit să adun toate momentele petrecute împreună. Am făcut calcule. Am cheltuit cu tine bani, timp, dragoste, timp de două luni. Două luni în schimbul unei iubiri false. M-a costat cam mult, nu crezi?

Am încercat să rămân calmă, dar… Să retrăieşti coşmarul vieţii tale este într-adevăr un fragil supliciu.
Nici nu-i pot pronunţa numele.
Tu o poţi face?

semnat Alicia Salazar

Lasă un răspuns

