Ţie

Am privit milioane de ochi străini, sperând să-i găsesc pe ai tăi. Am atins mâini, sperând că mă vei îmbrăţişa. Am strigat combinaţii de nume, sperând că îmi vei răspunde.
Poate suna ciudat, dar cu toate că nu te cunosc, te iubesc.
Pe tine, ce te ascunzi în nu ştiu ce oraş, ce cutreieri străzi ce nu vor să-şi spună numele. Cu toate aceste necunoscute, reuşesc să mă apropii şi… când sunt pe punctul de a te prinde, te muţi în alt corp şi dispari fără urmă.
Îmi vei spune nostalgie pentru că încă sper să te găsesc.
Îmi vei spune nebunie pentru că deşi nu te cunosc, te iubesc.
Îmi vei spune bipolară pentru că nu te vreau şi te vreau în acelaşi timp.
Dar în seara asta aş vrea să ştiu cum să îţi zic şi eu, pentru că tu ştii deja trei lucruri despre mine.
Pentru că îţi scriu ţie, dar nici măcar nu ştiu ce culoare au ochii tăi. Dacă sunt negrii ca abanosul, verde ca firul de iarbă sau albastrul unui ocean nemărginit. Aş da orice să ştiu. Să-ţi pot desena pe retină forma corpului. Să te pot recunoaşte dintr-o multitudine de oameni doar după parfum, dar… Te evapori de fiecare dată când cred că te-am găsit, transformându-te chiar în fumul unei ţigări banale.
Ţie…

Îţi scriu ţie, oricine ai fi. Oriunde ai fi. Pentru că într-o zi te voi găsi şi nu voi mai putea scrie nicăieri decât pe spatele tău. Niciodată nu voi obosi să te privesc dormind şi, la o ceaşcă de cafea să ne spunem ce am visat când încă suntem pe jumătate adormiţi.
Pentru că sunt din ce în ce mai aproape şi sunt mai mult ca sigură că ai fost lângă mine de nenumarate ori, chiar dacă aerul s-a ocupat să-ţi împrăştie parfumul departe de mine, aşa cum va face şi timpul cu cerneala acestor cuvinte.
Aş vrea să-ţi cunosc numele, culoarea ochilor, atingerea mâinilor tale. Până atunci…
Până atunci vei fi montagnes russes-ul meu şi eu fata ce aşteaptă la coadă, tăcută, timidă şi uneori exagerat de romantică, dar tu vei continua să fii montagnes russes-ul meu.
Şi eu… deja te aştept la coadă.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

    1. Corina Savu spune:

      Mulţumesc, Geo! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

