Ar putea fi

Sunt replica ştearsă a ceea ce lumea ar vrea să fiu, dar nu sunt nici pe departe ceea ce şi-ar dori sufletul meu.
Pot fi multe lucruri pentru cei din jur. Pot zâmbi când ei zâmbesc, pot plânge când ei plâng, pot părea îngrijorată, entuziastă sau melancolică. Pot să-ţi fiu prietenă, confidentă, soră, iubită, înger sau demon. Pot aduce, cu un singur cuvânt, alinare sau disperare. Îţi pot fi pedeapsă sau binecuvântare. Te pot judeca sau ierta. Îţi pot face raiul nemilos şi infernul dulce.
Pot ignora durerea pe care greşelile noastre mi le provoacă, o pot ascunde, pot zâmbi chiar dacă aş vrea să plâng. Te pot minţi cu zâmbetul pe buze că totul e bine. Te pot ierta, dar nu voi uita trădarea. Stropii ei distrug tot şi mă transformă în ceea ce nu mai vreau să fiu: o femeie de piatră cu suflet de tinichea.
Îmi ucid iubirea, îmi aduc durere, îmi smulge aripile
Şi aş putea trece şi peste asta, te-aş putea minţi din nou, aş putea chiar să mă mint pe mine. Nepăsarea ta îţi va aduce nepăsarea mea.
În schimbul suferinţei pe care o provoci îţi voi da şi mai multă suferinţă. Vei simţi şi tu răsuflarea rece a deznădejdii şi îţi vei dori să nu mă fi neglijat vreodată. Vei simţi atingerea rece a sfârşitului.

Dar atunci va fi doar… PREA TÂRZIU

  • Alicia Salazar
Lasă un răspuns

