Confesiuni

 Poate aș fi ca tine, îmi spune timid, privind în jos. Bine , avem căutări diferite, dar cu același scop. Înțelesesem, dar el a ținut să-mi explice 🙂 Aș căuta o femeie căreia să îi pese mai mult de mine decât de ea însăși. Una blândă, sinceră, o femeie care nu are o calitate deosebită, dar care să îmi accepte toate defectele. Poate nu m-aș grăbi să mă însor cu ea. Dar în același timp nu aș vrea să mă despart de ea. Înainte, aveam zece și chiar sute de motive ca să evit căsătoria, dar într-un final, era decât un motiv pentru care nu voiam să o fac. Știi care este? se uită la mine și zâmbește timid. Nu îmi imaginam cum este să trăiești cu o altă persoană, cu o femeie, pentru restul vieții. După ce m-am îndrăgostit nebunește de ea, am început să înțeleg ce vrea să însemne acest gen de dragoste adevărată. Se pare că fiecare în lumea asta are acel gen de femeie. Caree atunci când râde, râd și eu. Atunci când este supărată, eu sunt și mai supărat. Așa că nu am putut să nu mă gândesc că dacă ea îmi e alături, atunci căsătoria de care îmi era frică înainte și de care fugeam, poate nu e chiar așa de înspăimântătoare. Dacă ea e cea care îmi va fi alături toată viață, atunci de abia voi aștepta a doua zi. În fiecare dimineață, acel moment când îmi deschid ochii, și mereu o văd pe ea lângă mine.
Dacă o luăm așa, nu-i așa că nu sună rău?

Dacă aveam o conversație cu o fată, aș fi spus că suntem în aceesi oală a paranoiei, dar când o zice un băiat… ehe… Atunci parcă mi s-a părut și mie că o căsătorie nu sună atât de rău.

Identitatea lui prefer să rămână anonimă.

Lasă un răspuns

