Aripi smulse – Recenzie

Romanul Aripi smulse l-am câștigat la concursul organizat de autoarea sa, Corina Savu. E primul roman în care acțiunea are loc în Mexic pe care îl citesc.
La început aveam dubii cu privire la această carte. Credeam că e exagerat de siropoasă, dar după primul capitol m-am convins că nu e așa și că o pot citi cu plăcere.
Cel mai mult mi-au plăcut crimele. Nu mă așteptam să fie descrise cu lux de amănunte și nici nu au fost descrise astfel, dar mi-au plăcut deoarece acestea erau făcute cu un scop și stai cu sufletul la gură să afli cine e criminalul și ce motiv poate avea.
Personajul meu preferat este Alicia Salazar, am adorat-o pe femeia asta încă de la început pentru că mi s-a părut un om puternic care luptă pentru ceea ce își dorește, indiferent de consecințe. Am apreciat că trăsăturile Aliciei nu au fost exagerate în așa fel încât să capete o nuanță feministă. Mi-a plăcut și jocul de cuvinte dintre numele personajului, Alicia, și cuvântul Malicia, care înseamnă răutate în spaniolă, deși cuvântul răutate nu prea i se potrivește.
Cum acțiunea se petrece într-un loc total străin mie, anume orașul El Fuerte din Mexic, mi-a fost greu să mă obișnuiesc cu locurile și numele personajelor. Nu sunt deloc obișnuită cu spaniola și nici la telenovele nu mă uit.
Aripi smulse este un roman la îndemâna oricui. Lectura sa este plăcută și relaxantă. Te ține în suspans până la sfârșit și e ușor de citit. E genul de carte pe care o recomand tuturor fără prea multe rețineri. Nu are o acțiune prea grea și nici nu sunt prea multe intrigi și personaje ca să te amețească de cap.
Acesta este primul roman al seriei, și nu știu câte o să fie în total, dar eu sunt curioasă deja în privința celui de-al doilea pe care abia aștept să îl citesc.

Mai multe:

http://catrinaionescu.blogspot.ro/2016/02/aripi-smulse-recenzie.html

Lasă un răspuns

