Trebuie să îți spun că nu…

Dincolo de ezitări, ceea ce am simțit atunci când mi-ai zis că vrei să încercăm, a fost frică. Dar nu, nu a fost o frică lașă ci una pretențioasă. Târai cu tine o povară mult prea mare pentru mine și nu mi-a venit a crede că, unul din acele momente când trebuia doar să închid ochii și să simt, venise în sfârșit cu acele cuvinte: Te plac foarte mult. Tu, declanșatorul zilelor mele de insuficiență cardiacă. A fost o frica ce-mi striga: Îndepărtează-te înainte să te rănească! O frică care m-a făcut să văd ce riscam dacă eram în preajma ta.
Voiam să fiu cu tine deși mulți îți asociau numele cu o boală incurabilă. Jocul cu focul ne consuma de fiecare dată când ne întâlneam.
Totul s-a schimbat, eu, tu și poate… noi. Indiferența ta într-o zi, a mea în alta, insistențele tale și  frica mea constantă de a încerca. Toate au fost de vină.
Mi-am scos din inimă tot ce strânsesem pentru tine și mi-am eliberat gândurile de sub lanțurile cuvintelor tale.
Nu mă așteptam ca tu să te schimbi dintr-odată și acele cuvinte să se transforme în cenușă. Ai decis să te întorci când eu plecam, să mă cunoști când eu voiam să te uit.Au rămas priviri fugitive, atingeri în descreștere.
Nu știu ce să fac cu ce am simțit pentru tine și nici dacă acele sentimente îmi vor mai fi de folos, dar aș fi vrut să le cunoști.
Să știi că ai fost speranța mea de a ieși din acea lume; din lumea mea.

Din păcate, dacă te-ai întoarce, răspunsul ar fi tot nu. Nu, deși am vrut din toată inima să îți zic da.

Lasă un răspuns

