Eu știu cine sunt

Când ți se spune o minciună sună mult mai rău atunci când știi că e adevărată.
Ceea ce ai văzut tu în mine nu este adevărat sau nu întru-totul. Mi-ai spus că zâmbesc pentru a-ți ascunde adevărul. Că ți-am răspuns de nenumărate ori că sunt fericită, dar de fapt mi-am ascuns sentimentele. Cel mai mare reproș pe care mi l-ai făcut a fost că nu știu să iubesc. Că sunt o mască tristă și temătoare, rece și zbuciumată.
Întrebări imposibile se leagă șirag. Cine sunt eu? Ce știe el sau ce știe o lume întreagă cine sunt eu? Cine nu poartă cel puțin o mască, să arunce prima piatră. Eu știu cine sunt. Dacă nu m-ai acceptat cu tot cu ea, înseamnă că nu m-ai înțeles și, mai grav, că nici nu ai făcut un efort să mă cunoști.
Masca mea?!
E parte din mine. Nu ascunde ci poartă cu ea tot universul meu. Nu este tristă ci melodică. Pe o parte a ei poartă portativul emoțiilor mele, a trăirilor intense. Ea ar fi cântat în acord cu emoțiile tale, sentimentele ar fi fost dansante dacă ale tale țineau ritmul. Astfel, răspunsul întrebării ar fi fost ușor: Știu să iubesc, să te iubesc, cu și fără măști. Pe cealaltă parte, sub iedera crescută, stau încrustate frica, neîncrederea, deziluzia. Pe aceasta pretinzi că o cunoști, dar dacă ai fi ajuns să o cunoști, ai fi plecat de lângă mine mult mai devreme.
Aceasta sunt…
Și apoi ești și sunt, aici și acum.

Exercițiu creativ bazat pe această minunată fotografie și începând de la întrebarea „Cine sunt eu?”  – lansat de Litera pe ritm: https://www.facebook.com/groups/LiteraPeRitm/
Imagine~Litera~Ritm 29/03/2016

4 gânduri despre „Eu știu cine sunt

Lasă un răspuns

