O nouă recenzie

Trebuie să recunosc, coperta, titlul, până și descrierea m-au făcut să mă gândesc că în Aripi smulse o să fie vorba de o poveste de dragoste, până la jumătate eram convinsă că povestea o să ia o întorsătură și că totul o să se transforme în lapte și miere, dar nu. Avem de aface cu criminali dubioși care încă n-au intrat după gratii, răpiri, dispariții, intrări prin efracție,bilețele lăsate de criminali care te pun pe jar, pentru că nu știi încă cine e și trebuie să supectezi pe toată lumea, buchete de cempasuchil la locul crimei și multe, multe încălcări ale legii. Aproape aș putea spune că e un roman polițist în toată regula.

Se întâmplă multe lucruri în cele zece capitole ale romanului. Pe multe nu le înțelegi de la bun început, dar, după, spre final, mi-am dat seama cât de frumos s-au împletit toate și câte legături trebuia să faci ca să te prinzi cum stătea, de fapt, treaba. Multe răsturnări de situație, trădări, trăiri inexplicabile, personaje care-ți dau fiori, răni fizice, dar, m-ai ales, suferințe interioare, care nu pot fi tratate.

Eu vă recomand din tot sufletul această carte. Mi-a plăcut foarte mult. Alicia și multe alte personaje din această carte sunt extraordinare și chiar ai ce să înveți. Dacă veți ajunge vreodată să o citiți, să-mi spuneți ce părere aveți.

Pentru a vedea întreaga recenzie poate fi citită AICI

Mulţumesc foarte mullt, Andreea, pentru minunatul articol.

Photo credit: Andreea C. Drăgan

Lasă un răspuns

