Recenzie Aripi smulse – Georgiana

O recenzie minunată a romanului Aripi smulse ❤
„Daca aveti chef de o carte care sa va ramana in suflet ceva timp si care sa va faca sa nu o lasati din mana, ati nimerit bine. Acest roman are un continut abordabil si usor de inteles, o poveste terifianta si tot odata fascinanta. Sa imbini dragostea cu aventura, cu crimele si infractiunile? Se poate, si Corina Savu ne demonstreaza in acest roman cum poti combina condimente de poluri opuse pentru o reteta de succes, sarea, piperul, si zaharul, in aceeasi delicatesa literara.”
‪#‎G‬
Este o carte „wow”, am ramas practic placut surprinsa de actiunea si de subiectul abordat in aceasta opera. Mi-a placut atat de mult, si va spun cat se poate de sincer ca se afla printre cartile mele preferate.
Autoarea este romanca, si este destul de tanara, astfel nu m-am asteptat la ceva impresionant care sa ma faca sa traiesc odata cu personajele, insa m-am inselat, autoarea m-a facut sa vreau sa fiu un personaj, m-a indemnat sa simt tot ce simt caracterele fictionale construite de ea, asa ca am intrat in jocul fictiunii si m-am axat pe fiecare traire in parte. Este o carte dramatica si romantica in acelasi timp, aceste doua genuri se combina foarte amplu si mirific cu elemente din romane politisite si de aventura.
Recunosc ca la inceput eram pierduta, nu intelegeam ce ar trebui sa simt cand citesc, insa dupa primul capitol deja ma indragostisem pana peste cap de personajul principal.
Continuare AICI

Lasă un răspuns

