Muza viselor tale

Trasează-mă încet, lasă-mă să fiu acea pânză albă în cazul în care mâinile tale prind viață.
Această foaie imaculată în cazul în care versurile tale devin incandescente.
Desenează-mă încet, că orele nu se opresc. Plimbă-ți ochii purpurii peste corpul meu și vopsește-mi sufletul palid și rebel.
Alunecă pe rănile mele, urme adânci dorindu-se ascunse sub vindecarea vârfurilor degetelor tale fine.
Trasează-mă încet, peste liniile întunecate, prin goliciunea mea, suflare înnorată a corpului meu.
Smulge-mă din visele tale, dă-mi viață în cele din urmă…
Condu-mă după furtuna gândurilor tale și în cele din urmă sigilează buzele mele cu fructul interzis al buzelor tale.

foto credit: http://www.paperblog.fr/dossier/mode/anja-rubik/

Lasă un răspuns

