Așa ești tu

Să te privesc mă orbește la fel de tare ca atunci când mă uit fix la o lumină. Închid ochii și continui să te văd. Așa ești tu.
Dacă aș fi știut că atingându-te am mângâierile nenumărate, m-aș fi lipit de pielea ta și nu de amintirile cu tine.
Aștept un tren cu o singură destinație, dar nu vreau să îl iau de teamă că tu nu mă vei aștepta la capătul peronului. De frică că nu mă va aștepta nimeni și mă voi pierde în neant.
Să mă ierți dacă vreau să opresc timpul sau să-l fac să treacă mai încet. Totuși, de ce să am încredere în ceas, dacă el arată mereu altă oră?
Așa ești tu: diferit de fiecare dată când clipesc și, realizând acest lucru, îmi rănea inima.
M-am îndrăgostit de un moment, de o secundă…
M-am îndrăgostit privindu-te de pe partea cealaltă a străzii.
M-am îndrăgostit de fiecare centimetru al corpului tău.
M-am îndrăgostit privindu-te cum treci strada spre mine și viața mi se colora în roșu aprins. A durat o secundă, doar cât ai trecut pe lângă mine și mi-ai zâmbit.
O clipă.
A durat doar cât te-am putut avea și opusul a ceea ce mă costă să te uit.

Ce ești tu?
Ești uitarea vieții mele, iubirea morții mele. Ești două valize goale și una plină cu versuri, înlocuidu-ți ființa.
Așa ești tu… Asta ești tu.

Lasă un răspuns

