Recenzie

 
Ceea ce am apreciat mult la autoare fost faptul că a creat o lume posibilă. În literatura actuală există tendința de a scrie despre figuri nepământene, vampiri, strigoi sau alte asemenea creaturi încât tind să cred că e o modă. Corina Savu însă nu a apelat la astfel de incursiuni în imaginar, lucru care eu îl apreciez.

După lectură m-am întrebat ce semnifică titlul. Mi-am dat seama că se referă în primul rând la Alicia căreia i s-au smuls aripile cu care voia să zboare spre dragoste și libertate. Titlul mi se pare original și interesant.

 
Recomand cartea. Aștept opiniile celor care au citit-o deja dar și a celor care o vor citi în curând. Până una-alta: lecturi frumoase de toamnă tuturor! 🙂

Mulţumesc, Mela!
 
Mai multe detalii pe Recenzii cărţi bune

Lasă un răspuns

