Ritmul picăturilor de ploaie

Afară, un fulger arde o margine de cer
Şi lacrimi de ploaie se amestecă neclar
Secunde topite în ore şi suflete strânse în palme.
Ochii mi se-nchid acoperiţi de pleope pe-ntuneric
Ţi-am scris atunci, târziu ca de obicei,
Şi încă-ţi scriu pe ritmul picăturilor de ploaie
Ce-mi aprind sufletul, orbitoare văpaie.
Iartă-mă, nimic nu are temei!
Şi poate-ţi pare totul himeric,
Dar amintirile mele sunt firave şi calme
Ale tale umplute c-un regret amar
Nebuni pe tabla ta de şah, ce să mai sper?

Negru cad literele, arzând cu focul lor pe file
Îţi scriu că-mi eşti vis neîmplinit,
Predicat într-o frază ce-mi este destin,
Precupeţ ce-mi vinde frânturi de iubire
În dimineți reci de noiembrie.
Mai bine desenam pe mâna ta viaţa
Chiar dacă mâna mea ar fi murit,
M-aş fi iertat!
În faţa ta nu aş fi scris, aş fi cedat.
Te-aş fi privit fără clipiri, aş fi zâmbit,
Dar soarta ne-a cusut strâmb cu aţa
Şi ne îngheaţă în seri cu ger de decembrie
Într-atât încât nu mai simţim nici fericire
Şi ciorile ar fi făcut din inimile noastre un festin
Un chin… şi-ar fi durut cumplit.
Totuşi, îţi scriu acum, când cuvintele-mi sunt fragile.

Dar ele nu-s
S-au ofilit
S-au sufocat.
Le-am căutat,
Le-am recitat, dar nu au mai venit.

Încerc să-ţi scriu şi mâine, sub picături de ploaie gri
Şi cu speranţa că poate ai să vii.

 

-02.11.2016

 

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. sweet & salty spune:

    Mi-ai făcut ferfeniță sufletul cu versurile…

    Apreciat de 1 persoană

    1. Corina Savu spune:

      Totuşi, sunt începătoare 🙂 Mai trebuie lucrat.

      Apreciat de 1 persoană

      1. sweet & salty spune:

        Începătoare? Glumești? Există început la poezie?

        Apreciat de 1 persoană

  2. Corina Savu spune:

    Desigur. Mie mi se par greu de realizat şi am spus că nu voi scrie aşa ceva, dar am zis să încerc.

    Apreciază

Lasă un răspuns

