Scrisoare

Viaţa se construieşte din timp, dragostea mea. Timpul determină totul, lucrurile pe care le-am trăit, întreaga noastră viaţă. Oamenii au curaj să ne spună: „Cu trecerea timpului te vei obişnui”. Au dreptate. Timpul vindecă şi cele mai adânci răni. Scumpul meu, nu vreau să te uit cu trecerea timpului. Ştii ce mi-au mai spus oamenii? „Poţi pierde persoana potrivită într-un moment nepotrivit sau… Poţi găsi persoana greşită într-un moment potrivit.” Apoi te ataşezi de ea pe viaţă. Anii trec… Atunci îţi dai seama că ambele situaţii înseamnă iubire. Ai împărţit cu acea persoană toate fericirile şi bucuriile din interiorul tău. Asta am făcut şi eu. Am vrut să-mi ucid singurătatea din suflet alături de altcineva. M-au găsit la momentul potrivit şi mi-am deschis inima pentru ei. Dar tu, dragul meu, m-ai găsit în cel mai prost moment din viaţa mea. 

Lasă un răspuns

