Diferit

Mi-au spus că tu, de-o vreme, te ascunzi într-o carte
Şi de atunci, am început, să le citesc pe toate
Dar cu cât citesc mai mult, cu-atât te ascunzi de mine
Şi când să-ncep o altă carte, atunci tu îmi vei spune:

Nu sunt ca cei despre care ai citit,
Îi ştii, i-auzi sau i-ai văzut
Sunt cel pe care-l creionezi
În gânduri, noaptea… diferit.

Nu sunt un negustor de visuri,
Care sub pleoape-ţi stă pitit
Sunt cel care-ţi va fi alături
Ca dor, secret, dorinţă… diferit

Filă cu filă îmi atingi trupul
Ascuns printre coperţile ce-l apără de lume
Şi chiar de nu-ţi voi împlini visul
Sub degetele tale mici, eu am  şi chip şi nume.

Multe mă citesc, puţine mă ştiu, una-două mă-nţeleg,
Iar de mă-ntreabă despre tine
Le spun, cât pot de tare, că tu pentru mine
Eşti parte din întreg.

Doar tu, de mă vei striga pe nume,
Aşa cum nu o poate face altă lume
Îţi voi răspunde chiar dacă, de fel,  sunt aiurit
Sunt eu, zi-mi tu, dar… diferit.

Continui? Încep altă viaţă? Sau te gândeşti să vii la mine?

04.12.2016

Lasă un răspuns

