fără nume

Într-o zi a bătut la uşa mea şi mi-a spus ceea ce eu nu îndrăznisem să-i spun. Eu ar fi trebuit să fiu cel care face primul pas pentru că, era clar, eu fusesem primul care mă îndrăgostisem iremediabil. În acea zi mi-a strecurat un „te iubesc” printre buzele ei cărnoase, vopsite cu un roşu aprins. Nu ştiam cărui motiv se datorează blocajul care a urmat. Nu am putut să-i spun nimic. A interpretat tăcerea ca un nu.
Mă macină gândul că lucrurile ar fi stat altfel dacă-i răspundeam. Mă consolez ştiind cine este cu adevărat.
Singurele lucruri adevărate despre ea mi le-a spus cu propria voce: „Nu m-am născut să iubesc. Sunt liberă ca vântul şi dau dragoste când vreau eu.”
Nimic mai adevărat, dar nu şti ce îţi voi da eu în schimb.

E ca dracu. Acum ai început să găseşti scuze. Nu poţi să faci asta. Toate lucrurile pe care mi le-ai spus sunt o mască care ascunde adevărul şi mă distruge, mă face să-mi pierd minţile. Urăsc chestia asta şi te urăsc pe tine.
Ca o ironie a sorţii nu pot să o fac, pentru că ai ajuns să fii toată lumea mea. Îmi pare rău. Strig cu voce tare că te urăsc, dar inima mea urlă: Te iubesc!
Dar indiferent de ceea ce fac, nu pot să ignor ceea ce simt. De ce inima şi mintea refuză să mă asculte?
Din nou vorbesc singur. Ca un idot.
De ce eşti tu? De ce a trebuit să fii tu? De ce nu-ţi pot da drumul?
Spune-mi măcar că ceea ce a fost între noi nu a fost iubire. Dă-mi acest cadou ca să te pot scoate cu totul din mine şi să continui să te urăsc pentru ce ai făcut.
Sunt mai nebun şi mai ticălos decât tine. Nu ai idee ce monstru ai trezit.

2 gânduri despre „fără nume

Lasă un răspuns

