91. Scrie despre o inimă care nu vrea să renunţe.

Draga mea, îţi spun de câţiva ani încoace: Eşti foarte aproape să-ţi găseşti jumătatea!
Încearcă să fii calmă, să nu te dai de gol. Universul mişcător pe care îl simţi până în stomac, se poate să te sperie prematur. Ai răbdare şi bucură-te de fiecare moment. Ai suficient timp încât să poţi memora fiecare detaliu, fiecare gest, vocea lui şi chiar cum îi place să doarmă. Va veni ziua în care, pentru el, va trebui să te muţi în alt oraş, o altă ţară sau chiar alt continet şi nu-ţi va părea rău. Poţi să-l urmezi fără frică.
Bărbatul acela te va face să te simţi că te-ai născut pentru a creşte lângă el. Astfel, lângă el, forfota oraşului se va opri, punându-şi semafoarele pe roşu, pentru a-ţi oferi timp să-i furi îmbrăţişarea pe care o aşteaptă cu nerăbdare. Eu îi voi îmbrăţişa inima încăpăţânată. Va fi uşor. Nu renunţăm.
Ai încredere în mine. Fură-i cât de multe emoţii poţi… timpul trece în defavoarea ta.
Va veni şi acea zi de decembrie geros în care eu o să-ţi zic: Este clipa în care vei pierde jumătatea vieţii tale!
Stai liniştită, nu este.
Respiră! Asta nu înseamnă că nu o să te doară. Te vei ghemui şi-i vei lăsa pe cei de lângă tine să te îmbrăţişeze. Nu încerca să mă pui la loc imediat, pentru că rana nu se vindecă repede. Nu te grăbi, dar nu renunţa.
Anxietatea va trece mai repede decât crezi, îți promit.
Bea ceva şi încearcă să dormi. A patra noapte va fi groaznică. A cincea va fi prima bună. Nu te mint. Dacă te-aş minţi, m-aş minţi pe mine. Ceea ce nu ştiu este dacă ceea ce îţi spun este bun, rău sau ambele.
Nu a fost să fie el.
Te simţi mai bine? Ai faţa senină.
Draga mea, eu după tot dezastrul pe care l-am cauzat mai înainte:
Vezi bărbatul de acolo?
El mă va face să tremur şi tu vei da drumul fluturilor să-ţi zboare în stomac.
Poate nu ar trebui să-ţi spun asta, dar te vei îndrăgosti de el. Într-o zi, în mai puţin de o lună, o să-ţi ceară să fii coperta vieţii lui.
Răspunsul va fi un sărut.
Nu renunţa la el şi nu vei regreta. Eu voi lupta.
Încep chiar să urlu la tine: Nu fugi!
Sigura persoană care te urmăreşte eşti chiar tu şi trebuie să te laşi prinsă pentru a putea fi cine eşti cu adevărat. Tu însăţi.
Nu trebuie întotdeauna să fie bine.
Nu trebuie întotdeauna să zâmbeşti.
Nu întotdeauna ai nevoie să ştii cine eşti.
Uneori trebuie să mergi cu armură, dar trebuie, de asemenea, să știi când și în faţa cui să o elimini.
Şi pentru că suntem una şi aceeaşi entitate, ar trebui să-ţi spun că în faţa lui poţi să o elimini.
Mâine, poate vei greşi din nou. Poate cauza voi fi tot eu. Totuşi, sper că ai învăţat că dintr-o căzătură nu lovitura contează ci peisajul.
Mai sper că vom continua să căutăm iubirea vieţii tale, cu aceeaşi naivitate cu care ai crezut că ai găsit-o înainte de astăzi.
Eu ascult cuvintele mamei tale: Tu înainte, restul după.
Eu, inima ta, nu voi renunţa. Nu o face nici tu!

Lasă un răspuns

