Eu… Trecutul tău.

Aş fi vrut să fac parte din trecutul tău pentru a-ţi putea mângâia visele pe care nu le-ai sesizat şi să-ţi îmbrăţişez succesurile. Aşa aş fi putut să strâng din viaţa ta amintirile urâte cu mâinile uitării.
Ce frumos ar fi fost să te cunosc anterior. Astăzi nu sunt decât paginile albe, nescrise, ale destinului tău. Aş fi vrut să fiu primul tău sărut şi prima ta lacrimă.
Eu… trecutul tău, chiar dacă nu am nici o explicaţie pentru dorinţa asta vinovată.
Aş fi vrut să fiu trecutul tău, iubitul meu!
Chiar dacă, la acel moment, nu m-am născut… 

Lasă un răspuns

