Drumuri diferite

La un moment dat, nu mi-a mai fost dor de tine. Nu am mai simţit nevoia acută de a te avea lângă mine. Aşa, tu ai decis să pleci. Am plecat pe drumuri diferite.
Nu mă surprinde nimic. Ne pregătisem de ceva timp să ne spunem adio, fără nici un fel de sentiment. La final, ne-am gândit fiecare la durerea lui. Chiar şi amintirile au fugit.
Ambii am cerut lucruri pe care nu le mai putem avea. Sau poate…
Totul e în mintea mea. Admit acest fapt. Faptul că nimic nu se va schimba. Am spus amândoi că totul s-a terminat şi aşa ne-am despărţit. Poate ar fi trebuit să ne iubim necondiţionat. Ne-am procupat doar cum să ne rănim prin cuvintele pe care ni le-am spus.
Aşa, totul s-a pierdut.

Lasă un răspuns

