Expressoft=Excelenţă în toate

Până în prezent am încercat să fac câte puțin din toate. Un surplus de cunoștințe nu strică. Astfel, deși timpul nu-mi era bun prieten, am urmat cursuri de lucrător pensiune turistică. Habar nu aveam că această meserie este atât de complexă. Nu se rezumă doar la făcut niște feluri de mâncare, de amenajat o cameră sau să-ți întâmpini oaspeții. Implică mult mai mult și chiar trebuie să îți placă foarte mult ceea ce faci. Orele au fost extraordinare, au fost interactive. Efectiv mergeam pe teren și exersam tot ce făceam la curs. Au fost momente frumoase din care au rămas amintiri minunate.
Când treceam de porțile unei pensiuni sau restaurant, începeam să analizez și găseam plusuri și minusuri, chiar dacă aveam cunoștințele unui începător. De multe ori îmi făceam un plan de cum să îmbunătățesc locul sau cum îl vedeam eu amenajat, în viziunea mea. Au vizitat pensiuni din care nu aş mai fi plecat.
Ca și cursant, la fel ca la urmarea unei facultăți, visezi să pui în practică ceea ce ai învățat. Evident că m-am gândit cum ar arăta restaurantul meu.
Dar sincer, în timp ce începerea unui restaurant este interesantă, este, de asemenea, consumatoare de timp și una dintre cele mai dure afaceri pentru a te lansa cu succes.

De ce nu reușesc multe restaurante?

Care este cel mai mare motiv al eșecului? Lipsa de planificare. Înainte de a pregăti cina pentru un client, vei petrece o mulțime de timp imaginând fiecare detaliu al restaurantului. De la aparatele de bucătărie și meniuri până la modelele de pardoseli și selecțiile de personal.
Pentru a avea succes, se investește mult timp și bani – așa că trebuie să ne asigurăm că facem totul din pasiune, nu doar ca pe o afacere din care speri să iasă mulți bani.

wedding business table setting
wedding table

În aceste zile, este de asemenea o idee bună să-ți dai seama cum ai vrea să arate restaurantul tău. Care va fi estetica restaurantului? Ce mobilier vei avea nevoie să achiziționezi pentru a se potrivi cu tema?
În era informațională, tehnologia evoluează mai rapid ca oricând, iar afacerile trebuie să țină pasul cu tendințele pieței şi cu așteptările consumatorilor pentru a-ţi asigura succesul.
Astfel, îți mai trebuie și o gamă de aplicații care satisfac nu numai nevoile celor mai cârcotaşi clienți, ci și așteptările exigente ale utilizatorilor finali.

Ce fel de aplicații?

Cele oferite de Expressoft Technology. Aceștia îți oferă ce-i mai bun pentru afacerea ta. Soluțiile Expressoft Tehnology sunt ideale atât pentru afacerile mici – aflate la început de drum, care au nevoie de sprijin, cât și la afacerile de mari dimensiuni, care au nevoie de flexibilitate și profesionalism.
Cum eu mi-am dorit să deschid un restaurant de mici dimensiuni, aș avea nevoie de: smartphone, POS și pager. Punându-le laolaltă obțin soluția de marcaj mobil Expressoft POS.
Soluția informatică POS îți permite să creezi și să actualizezi meniurile în câteva secunde. Niciodată nu a fost mai simplu.

Te întrebi ce înseamnă POS?

Și eu m-am întrebat, m-am documentat și am aflat. Este mai simplu decât pare la prima vedere, iar prescurtarea înseamnă Point of Sale. POS -ul este zona de vânzare din restaurantul tău – formată dintr-un echipament hardware dedicat, pe care este instalată o soluție software de marcaj. Pe POS marci produsele comandate de clienți și sumele încasate de la aceștia. Folosind un POS în restaurantul meu, sunt sigură că am la îndemâna o soluție modernă sigură și eficientă, care mă va ajuta, cu siguranță, să aduc valoare micuțului meu restaurant si serviciilor pe care le ofer. POS restaurant este cea mai bună invenţie a acestui secol.
Dacă aceste probleme vă sunt familiare, răspunsul este clar: noua soluţie software de marcaj mobil Expressoft POS.

Expressoft=avantaje indispensabile pentru un impact pozitiv în afacere:

a) Pot reduce cu până la 60% timpul de preluare a comenzilor
Cel mai mare avantaj oferit de noua soluție de marcaj mobil Expressoft POS este timpul de preluare a comenzilor, care scade cu 60%. Cum e posibil? Simplu: cu soluția de marcaj mobil, ospătarii nu mai trebuie să fie ochi şi urechi şi să scrie comenzile pe hârtie și apoi  să se deplaseze pentru a le transmite către secții. Înseamnă economie timp, diminuarea oboselii personalului şi, evident, clienţi mulţumiţi. Clientul nostru, stăpânul nostru.

b) Pot coordona eficient secțiile unității şi comunicarea dintre acestea
Când comanda este gata de servire, ospătarul primește notificări pe mobil cu toate informațiile aferente: de unde se ridică comanda, masa de destinație etc.

c) Pot personaliza rapid comenzile clienților
Clienții au anumite preferințe în ceea ce privește produsele comandate. Acum, toate doleanțele pot fi înregistrate ușor și rapid în aplicația de marcaj mobil, fiind transmise întocmai personalului care pregătește comenzile, la bar sau în bucatarie.

ks1.jpg

d)  În urma celor constatate mai sus, cu siguranţă profitul va fi în creştere.
Orele salvate pe zi le pot folosi, în schimb, pentru upselling şi pentru a acorda mai multă atenţie clienţilor, stimulând astfel creşterea profitului. Conform calculelor celor de la Experessoft, doar prin upselling, de pildă, se poate câştiga în plus 50 euro/ zi, ceea ce ar aduce un venit suplimentar de 1500 euro/lună.

Sună bine, nu-i aşa? Chiar foarte bine aş spune.

O idee extrem de bună este şi cea de gestiune stocuri precum şi a inventarului. Această aplicaţie mă poate ajuta să controlez în siguranţă întregul flux al produselor, de la intrarea acestora în unitate, la transferurile între gestiuni, până la realizarea producţiei şi vânzarea lor.

Ar fi atât de multe lucruri de spus, dar vă las şi pe voi să descoperiţi minunile oferite de Eexpressoft. Eu vă pot spune câteva: echipamente specializate pentru HoReCa + software personalizat + instalare, training și suport tehnic 24/7. Cât de mult simplifică Expressoft deschiderea unui restaurant…
Să îmi fac din nou planuri cu restaurantul meu?! N-ar fi rău când ştiu că există Expressoft.

Articol scirs pentru proba 9 a competiţiei SuperBlog2018.

*Pozele aparţin sponsorului acestei probe: Expressoft.

2 gânduri despre „Expressoft=Excelenţă în toate

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.